Ta vara på de vi har.

Så fort vi kommer in igenom dörrana känner han igen sig.
Han blir allt större och förstår vad som kommer hända.
Ingen får ta i honom och om blickar kunde döda.

Just så här är de när vi besöker Hjärtmottagningen.
Försöker göra allt så han ska vara lugn, men den går inte längre.
Genom hela ultraljudet skrek han.
Fick en ny tid.
Nästa gång ska han få lugnandemedel, de käns inte roligt att behöva ge honom de.
Men undersökningen måste göras

Läkarn berätta att dem trodde de skulle bli en planerad hjärtoperation till hösten.
De var sagt att den sista skulle bli runt 3 år.
Nu blir de ytterliggare en operation och de känns tufft.

Jag frågar mig varje dag varför?
Livet är inte lätt.

Ta inte allt förgivet. Lev som de skulle vara er sista dag. Njut av livet,era barn. Man vet aldrig när de tar slut.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars liten ; ( Jag hoppas verkligen att han blir frisk å slipper genomgå dessa saker snart!



Ang kopparspiral, skönt att hör att du tycker den funkar bra! Nu är det 2 st som bara sagt bra saker om den så det känns bra! Anledningen till att det kan göra ont å sätta in den är nog för att jag inte fått barn, det är inte lika "uttöjt" då osv! En bekant som satt in och inte fått barn sa att det gör riktigt ont men det är ju bara under själva insättningen liksom! Vi får se, jag hoppas det ska funka å att den kommer passa osv! Jag har också rikliga blödningar nu så vi får väl se om det blir värre, men hellre det en gång i månaden än att äta p-piller å må dåligt jämt! : )

2010-04-22 @ 16:25:28
URL: http://differentthoughts.blogg.se/
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Hej såg att du är med och tävlar om ett presentkort på 1000kr från memoriesforlife. Jag har en likadan tävling på min blogg så tävlar du där med så dubblar du ju dina vinstchanser :) alla mina tävlingar hittar du här: http://neccin.blogg.se/category/tavlingar-1.html

2010-05-09 @ 22:16:20
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: ellen

GRATTIS till ett presentkort hos Memoriesforlife på 1000 kronor. Du kan skriva din mail adress inne på min blogg så tar företaget kontakt med dig.



Hoppas han snart blir en frisk pojke, skickar lite tankar till er!

2010-05-11 @ 09:05:28
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0