Sjukstuga

Alexander kom hem från dagis i torsdags och hade högfeber. I söndags började han piggna till. Måndag kväll ser jag att Isabelle inte ser så pigg ut, så även hon har åkt på feber och hosta. Stackars mina små skruttungar.

Idag har vi tagit en riktigt lång sov morgon Barnen vaknade inte försens 9.00.  Har blivit en riktig slappar dag, de var behövligt för oss alla tre.
Jag har inte legat på lat sidan hela dagen, har kommit i väg till gymmet och kört lite löpning.

Börjat tröttna på Os redan, de är de ända R ser på, på kvällarna.
Vissa grenar tycker jag är intressant, men inte allt!

Sitter och kollar på hemnet i stället, vi börjar växa ut vårt hus och behöver större nu.
Finns inget som faller oss i smaken just för tillfället, har varit och kollat på ett x antal hus, men inget som varit intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0