Får inte till de....

Nu har jag suttit och mixtrat med headern ett bra tag och får verkligen inte till storleken på den.
Hur gör jag?


Har även hunnit att slänga ihop två äpplepajer till ikväll som jag ska ta med mig.
Barnen är på dagis, har verkligen hunnit med hur mycket som helst idag.

* Handlat
* Köpt ny mobil, Samsung Galaxy Ace
* Sprungit 40 min
* Lagat köttfärslimpa till mannen och barnen ikväll.


Känner mig stressad redan, kakan är inte klar i ugnen och jag ska vara borta kl: 16:30 + att jag måste tanka och åka till återvinningen. Hela min bil är full med skit.

Rensade ut förrådet igår och var på återvinningen två gånger igår hann inte med de sista.

Och nu regnar det igen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0