Ska bli bättre...

Jag är verkligen en jätte dålig bloggare.


Men nu ska jag försöka bli lite mer aktiv.
Tycker de är svårt att komma på något att skriva om varje dag, vill inte att blogg ska bli för tråkig. I och för sig kan en blogg inte bli tråkigare när man inte skriver nått alls. Men det händer inte så mycket under dagarna när man arbetar och då svårt att komma på nått vettigt att skriva.
Men nu när de är vår och snart sommar då gör man lite mer saker under dagarna,  så nu ska verkligen försöka att lite skriva oftare.


Har jag tagit tag i min löpning sedan två veckor tillbaka och ska försöka springa 3 gång i veckan. 
Ska träna inför Göteborgs varvet Nästa År!



Väntar fortfarande på svar från Hjärtmottagningen sedan Alexanders hjärtkat.
Ringde dem i veckan som var och konferansen med Alexanders fall hade blivit uppskjutet.
Han är inget prio 1 fall,  han mår väldigt bra för att vara så dålig invändigt.

Idag skulle jag egentligen ut och sprungit men min "man" fick för sig att han skulle köpa gummibåt till båten.
Ett bra sätt att roa barnen (mannen) när man "campar" på havet.

Så får väl se om man hinner med ett varv sen.


Nya tillskottet+ motor (ej med på bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0